Reklama na 4 kółkach

przyczepy reklamowe śląskWypożyczanie przyczep reklamowych do promowania swojej działalności z roku na rok staje się coraz bardziej popularne.
Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się tym sposobem na skuteczny marketing. Wynajem przyczep reklamowych jest bardzo popularny nie tylko ze względu na to, że jest to niedrogi, ale skuteczny sposób na pokazanie się światu. Co więcej, taka promocja jest bardzo efektywna i szeroko dostępna, szczególnie w większych miastach.
Samochody, które poruszają się po mieście z olbrzymimi banerami reklamowymi szybko zwracają uwagę klienta, ale także sprawiają, że hasła reklamowe zapadają w pamięć.
Warto wobec tego skorzystać z takiej nowoczesnej formy reklamy.

O Billboard'ach z Wikipedii

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj.
standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)

Wikipedia o świadomości marki

przyczepy reklamowe śląsk
Świadomość marki - miernik znajomości marki.

Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych.

Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki.