Przyswajalne białka są ważne przy sporcie.

Poleca się stosować wraz z innymi suplementami, aby osiągnąć odpowiedni efekt treningu.

Na początek

izolat serwatki izolat serwatkiWiele osób, które zaczynają swoja przygodę z ciężarami nie wie jak dobrze się do sprawy zabrać.
Większość z nich daje sobie na początek zbyt duży wycisk i po krótkim czasie rezygnują z dalszych ćwiczeń.

Do tego często dochodzi zła dieta oraz zbyt mała ilość białka w diecie, które jest przecież budulcem tkanki mięśniowej.

Na początek warto kupić sobie jedną przed-treningówkę oraz jedną, porządną, odżywkę białkową. Dobrze dobrana odżywka pomoże zbudować trwałą i silną tkankę mięśniową, przez co szybciej uda się zauważyć efekty pracy nad swoim ciałem.

Izolaty serwatki to obecnie najlepszej jakości białko dostępne na rynku, które ma maksymalna wchłanialność i jest naturalne.

Do celu na odżywkach

Odżywki białkowe to coś co nie każdy chce stosować i używać, ale jednak są na naszym rynku dość popularne.

Jest wielu producentów takich odżywek dla sportowców i każdy prześciga się w jakości swojego produktu, co generalnie jest rzeczą jak najbardziej pozytywną.

Odpowiednie stosowanie takich odżywek, nie tylko białkowych, pomaga naszemu ciału wytworzyć i dostarczyć wszystkie niezbędne do budowy mięśni składniki odżywcze. Niektórzy stosują takie odżywki codziennie, inni tylko w dni treningowe, jednak wszytko zależy od indywidualnych preferencji naszego organizmu oraz naszego celu.

Jeżeli chcemy tylko spalić tłuszcze to żadna odzywka białkowa nie jest nam potrzebna, a jedyne co musimy robić to ćwiczyć regularnie i zdrowo się odżywiać.

Co daje martwy ciąg

Martwy ciąg jest jednym z podstawowych ćwiczeń kulturystycznych, pozwalającym przygotować ciało, a zwłaszcza plecy i nogi, do dużych obciążeń.

Osobom które dopiero zaczynają ćwiczenia kulturystyczne zaleca się wykonywanie martwego ciągu stosunkowo małym obciążeniem (to znaczy takim, które pozwoli im wykonać 15?20 powtórzeń w serii) ze względu na duże obciążenie kręgosłupa i nóg oraz ryzyko odniesienia kontuzji spowodowane wykonywaniem ćwiczenia nieprawidłowo technicznie. Martwy ciąg jest jednym z bojów w trójboju siłowym.

Podnoszenie dużych obciążeń w martwych ciągach świadczy o ogólnej dobrej kondycji fizycznej i dużej sile ćwiczącego, ponieważ przy wykonywaniu tego ćwiczenia zaangażowane są prawie wszystkie mięśnie i stawy. Martwy ciąg jest jedną z konkurencji zawodów siłaczy.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Martwy_ciąg.

Widok do druku:

izolat serwatki