biura szczecin

Odpowiednio wybrane dla naszej firmy może mieć ogromne znaczenie w przyszłej działalności i rozwoju.
Dlatego warto kierować się jakością.

Zabezpieczanie biura firmy

Każdy z nas chce czuć się bezpiecznie - zarówno we własnym domu, jak i w przestrzeni publicznej.

Coraz więcej miast...i instytucji posiada zainstalowane systemy monitorujące, ale nie zawsze za ich pomocą da się zidentyfikować sprawcę napadu, czy tez pobicia.

Bywa że jakość nagrań jest zbyt niska, by nie było żadnych wątpliwości.
W takim wypadku, czy zainstalowanie takich systemów nie daje nam tylko jedynie} złudnego poczucia bezpieczeństwa? Nie.
Już sama tabliczka z napisemogólnego bezpieczeństwa rzeczywiście się poprawia.

Znakomite biura

biura szczecin
Obiekty inwestycji zaprojektowane są kompleksowo jako kontynuacja historycznej zabudowy istniejącej w całym kwartale ulic Storrady, Kapitańskiej i Jana z Kolna. Główny budynek kompleksu (budynek A) o powierzchni użytkowej 5100 m2 to rewitalizowany obiekt poprzemysłowy. W tym miejscu mieściła się w XIX wieku pierwsza elektrownia w Szczecinie dostarczająca prąd na potrzeby oświetlenia ulic miejskich.

Zachowana została zabytkowa elewacja, która podkreślona zostanie przez nowoczesną architekturę części nadbudowy. Drugi budynek kompleksu (bud.

B) wraz z dwoma parterowymi pawilonami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 600 m2 będą pełniły funkcję biurowo-usługową.

Powstają w nowoczesnej konstrukcji szkieletowej z dużą ilością przeszkleń.

Budynek B będzie bezpośrednio powiązany z budynkiem A podziemną halą garażową oraz łącznikiem usytuowanym na 4 piętrze. Planowane zakończenie budowy to czerwiec 2015r.

Obecnie w celu rezerwacji lokalu możliwe jest podpisanie przedwstępnej umowy najmu. Trzeci obiekt inwestycji (bud.

C) to istniejący trzypiętrowy budynek biurowy przy ul.

Storrady Świętosławy 1(róg Jana z Kolna) oferujący lokale biurowe do wynajęcia.

Wokół biurowca - wzdłuż dróg dojazdowych - znajdują się miejsca parkingowe nie objęte strefą płatnego parkowania.

Budynek wraz z terenem jest całodobowo monitorowany i chroniony przez ochronę osobową.
Karty dostępu umożliwiają nieograniczony dostęp do wynajmowanych lokali. W obrębie działki zaprojektowana jest uliczka o charakterze staromiejskim z wejściem od bramy z ulicy Storrady (bud.
A), przebiegająca pomiędzy obiektami inwestycji. Wzdłuż uliczki znajdują się pomieszczenia o funkcjach ogólnodostępnych - galerie, butiki, małe biura wymagające bezpośredniego dostępu klientów. Wyjście z kwartału planuje się przez bramę istniejącego budynku przy ulicy Storrady 1 (bud. C) na podnóże Wałów Chrobrego.Źródło: http://www.storrady.com/opis-inwestycji

Miejsce na dokumenty

Archiwizacja dokumentów to może być ciekawy temat.

Mam jeszcze kilka fajnych informacji. Archiwizacja jest procesem polegającym na zabezpieczaniu i magazynowaniu akt.

Magazynuje się takie dokument, których się już nie używa, jednak z powodu wymogów prawa, lub inne, dobrze jest je zatrzymać.
Miejscem przechowywania takich dokumentów, jest archiwum.
Duże instytucje, bądź duże firmy posiadają własne archiwa.
Kolejna kwestia też jest związana z omawianym tematem. Katalogowanie i zbieranie akt ma swoje bardzo ważne powody.
Gdy prowadzimy dość sporą firmę, to są nam potrzebne w wypadku, kiedy zażąda ich jakiś urząd.
Nie chodzi tylko o rozliczenia.

Istotne są wszelkie inne dokumenty.

Jeśli nie potrafimy poradzić sobie samodzielnie, należy skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która uporządkuje to za nas.

Równie ciekawym i podobnym tematem jest też to co opiszę następnie. Co zrobić gdy mam w firmie znaczną ilość dokumentacji, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymogi prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty.

Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej.

Podobnie ma się następna sprawa. Ciekawe prawda? Myślę, że jeszcze poruszę te zagadnienia w kolejnych artykułach.

Biurowe BHP

Wspominałam już niejednokrotnie o tym, że nie tylko w branżach uznanych powszechnie za niebezpieczne (np.

budownictwo) może dojść do wypadku.

Reguły BHP dotyczą również pracy biurowej. Trochę już o tym pisałam, przy omawianiu zagadnienia w dziedzinie edukacji.

Zaznaczam od razu, że nie jestem specjalistką z dziedziny, a moich notek nie należy traktować, jako źródło wiedzy na temat na BHP.

Są to po prostu rozważania, które czasami są dość luźno związane z tematem.

Wracając do pracy biurowej.

To co pozwala zaliczyć wykonywane działania do biurowej, to pozycja siedząca.

Nie chodzi tutaj o pracę stricte umysłową, ale właśnie o pozycję, jaką w trakcie wykonywania różnych działań, przyjmujemy.

Jest to dość sensowne - przecież nie powiemy o kobiecie roznoszącej kartki reklamowe, albo o ochroniarzu, że wykonuje pracę biurową :).

Ale facet, którego zajęcie polega tylko na śledzeniu obrazu z kamer ( a wiadomo, że taka osoba zazwyczaj zajmuje pozycję siedzącą), z punktu widzenia BHP ma pracę biurową.

Cóż, nie zawsze kwalifikacja musi być precyzyjna.

Z wikipedii

Biuro (fr.
bureau) to miejsce pracy pracowników administracyjnych instytucji lub firmy albo administracyjna instytucja, wykonująca właściwe sobie prace urzędnicze. Podstawowe typy pomieszczeń pracy biurowej: pomieszczenia indywidualne biuro kombi1 wnętrza grupowe wnętrze wielkoprzestrzenne. Ilość powierzchni biura jako zespołu pomieszczeń służących pracownikom biurowym pracującym na stałe w biurze przypadająca na jedną osobę oznacza poziom zaludnienia biura.2Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Biuro

Zanim założymy własną działalność gospodarczą

Zanim założymy własną działalność gospodarczą, musimy dobrze przeanalizować koszty.
w wielu branżach niezbędne jest biuro, w którym można obsługiwać klientów.

Biuro najlepiej jest wynająć, jednak zanim podpiszemy umowę, musimy być pewni, że to dobra decyzja. Jeżeli potrzebujemy biura, to musimy się zastanowić nad jego lokalizacją - jest to jeden z najważniejszych aspektów, ponieważ klienci muszą jakoś do nas trafić.

Oczywiście wiele zależy od tego, jaką działalność prowadzimy, nie zawsze warto inwestować w dobrą lokalizację.

Zasadniczo im bliżej centrum, tym drożej.

Czasami kwoty za wynajem biura mogą być za dużym obciążeniem dla nowo powstałej firmy, która nie wypracowuje jeszcze dochodów.
Nie jest łatwo podjąć dobrą decyzję..

Widok do druku:

biura szczecin

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: